PROČ NEMÁME ZÁSILKOVNU?

U nás si můžete vybrat mezi několika způsoby přepravy vašich objednávek. Pro „sousedy“ máme osobní odběr v manželčině cukrárně Mučenka na Praze 6. Dále každý čtvrtek večer sami rozvážíme pražským zákazníkům objednávky až domů, což je velmi unikátní služba, kterou děláme už od našeho začátku.

Jednoznačně nejvyužívanějším způsobem přepravy je kurýrní služba DPD. Proč máte na výběr jen DPD a ne více přepravců? Občas nás prosíte, abychom přidali Zásilkovnu, protože má hodně výdejních míst. Jsme pořád malá rodinná firma a neexpedujeme dost balíků na to, abychom je rozdělili mezi více přepravců. Prostě čím více balíků pošleme, tím lepší cenu přepravy dostaneme. S DPD spolupracujeme dlouho a jsme s nimi celkem spokojeni.

Objem balíků, který přes DPD posíláme, už na slevu od přepravce stačí. Objednávky nad 1200 Kč mají dopravu zdarma. U menších objednávek nyní účtujeme dopravu za balík do výdejního místa 49 Kč a za balík do ruky 79 Kč. Reálně dopravci platíme vyšší ceny, než účtujeme zákazníkům.

Před pár měsíci se síť výdejních míst DPD skokově rozrostla o Alzaboxy. Je jich hodně a jsou skoro všude. Na exponovaných místech bývají plné, takže do nich kurýr nemůže zásilku umístit. Buď ji odveze do jiného boxu poblíž, nebo čeká, až se místo uvolní. Také mají poměrně málo těch větších boxů, takže bývají problémy s umístěním větších objednávek. Vypadá to, že přepravce tyto problémy řeší a situace se lepší. Největší problém je krátká úložní doba, která trvá jen 3 dny. Dobu uložení si můžete na webu DPD naštěstí prodloužit.

Občas se nějaký balík zatoulá, nebo poškodí. Všechny tyto problémy se snažíme okamžitě aktivně řešit. DPD je nám vždy nápomocná, a hlavně těchto případů ubývá. Věřím, že jste se přepravou také spokojeni.

Váš Jan

 

5
Načítám